Havelte

Vandaag gaan we strijden in Havelte, daar ben ik dit jaar op 26 april(mijn verjaardag) ook al geweest en heb daar als eerste weten te eindigen.........zal dat vandaag weer gaan gebeuren????

Onze hond Max mocht vandaag ook een dagje mee, dus een extra supporter voor mij, en die was daarmee helemaal in zijn sas maar wat een haren verliest zo'n hond zeg ik zat er helemaal onder en de bus leek wel een berevelletje, maar ach een stofzuiger doet wonderen.

Eenmaal bij het parcours aangekomen met mijn vader de nodige rondjes verkend en daarna weer met de beentjes op de stoel en een laatste happie naar binnen gewerkt voor de nodige energie straks.
Ondertussen kwamen twee opa's en één oma ook nog aan om mij weer te gaan zien strijden, trouwe supporters hoor er is er altijd wel een die komt kijken, leuk toch.

Maar dan is de tijd aangebroken om aan de start te verschijnen,ik ben in het totaalklassement een plaatsje gezakt dus moest vandaag op de tweede startrij staan maar de wedtrijsleiding liet mij op de eerste startrij staan dus had vandaag een mazzeltje.
En daar was het schot, ik ging als een speer en kon zo mooi op een vierde plek komen en liet alle dames achter mij, het was een pittig rondje met veel mul zand maar wist weer als 1e meisje te eindigen en dus ook niet meer te verslaan in het totaalklassement, YES YES YES, volgende week in ieder geval al een beker verdiend en wat voor één, maar heb ook weer een plaats in het klassement gewonnen dus sta volgende week weer gewoon vooraan.
Dus nog een paar keer trainen en dan knallen op het parcours in Honselrsdijk voor de laatste wedstrijd van dit seizoen.

Geen opmerkingen: