Honselersdijk 26 september 2009




Vandaag de laatste wedstrijd van dit seizoen, voor ons wel een eindje rijden dus allemaal vroeg uit de veren en om 7.00 uur richting het Zuid Hollandse land vertrokken, tja je moet er wat voor over hebben.
Max was ook weer van de partij met haar en al maar dat mocht de pret niet drukken, het zonnetje kwam te voorschijn dus dat beloofde al een mooie dag te gaan worden.
Om ongeveer 8.45 uur kwamen wij aan en hadden dus tijd genoeg om het parcours te gaan verkennen, wat een mooi accomodatie hebben ze daar toch in het Westland zou ook mooi zijn als Bar End zo'n mooie locatie zou kunnen krijgen van de Gemeente Apeldoorn of misschien is de oude vuilnisbelt in Emst daar wel de aangelegen plaats voor,wie weet!!!!maar daarvoor moeten wij bij de Gemeente Epe zijn, in ieder geval ruimte zat en bij ons plannen genoeg.

Maar goed, ik wil graag vandaag nog eenmaal als 1e meisje eindigen, zou toch mooi zijn dit hele seizoen niet verslagen door geen enkele dame ook niet tijdens de wedstrijden waar ik in de klasse t/m 12 jaar enkele wedstrijden vereden heb maar moet dus vandaag weer gaan rijden als een speer. Ik heb eigenlijk nog een doel voor ogen en dat is om Gijs Pennings voorbij te gaan, hij staat in het klassement één punt voor op mij en als ik hem vandaag versla dan sta ik het volgende seizoen op startplek 4 dus spannend word het wel vandaag.

Maar dan is het moment eindelijk aangebroken, wij gaan opstellen voor de wedstrijd, ik heb wel weer de bibbers maar ach die zijn na de start weer snel verdwenen.Het lijkt erop dat Aimee Schoe ook weer in vorm begint te raken want haar moet ik helaas eerst even voor laten gaan maar weet haar al snel weer te passeren en vele meters achter mij te laten, maar dan nu de opdracht voor vandaag, ik heb Gijs in mijn vizier en kom er steeds dichterbij.......ben er bijna.......maar dan........is bij mij het lontje even op en moet hem tot mijn spijt helaas laten gaan, probeer er de hele wedstrijd nog bij te komen maar hij is vandaag te sterk voor mij maar...........ik kom wel weer mooi als 1e over de finish en heb dit seizoen dus super afgesloten, YES YES YES.

Op naar de prijsuitreiking, eerst mag ik het podium beklimmen voor de 1e plaats van vandaag, krijg weer een mooie beker met een bossie chrysanten voor moeders, en even later mag ik weer op het podium verschijnen voor de 1e plek in het Landelijke Jeugd Klassement van dit seizoen, super, en weer een mooie beker met wel een erg mooi boeket bloemen daar bij, de mooiste van dit seizoen, volgens moeders, krijgen ook nog een mooie lineaal met daarin een calculator voor onze inzet tijdens alle wedstrijden dit jaar en gaan daarna voldaan richting ons boshuissie.

Wij willen bij deze ook nog even de klankbordgroep bedanken voor alle inzet die jullie gegeven hebben zodat wij met ons allen weer een gezellig en sportief seizoen hebben kunnen mountainbiken, BEDANKT.

Ook wil ik graag al mijn supporters van dit seizoen bedanken want die aanmoedigingen hebben echt geholpen hoor, BEDANKT.

Ik ga weer lekker verder trainen deze winter, toertochten rijden en niet te vergeten ik doe ook nog mee aan het Apeldoorns Kampioenschap op 18 oktober a.s!

Nog een leuke tip van mij:

ZATERDAG 17 OKTOBER 2009 IS ER WEER DE JAARLIJKSE TOERTOCHT VAN "HOUDT DE KETTING STRAK"(HDKS) STAAT LANDELIJKE ERG HOOG AANGESCHREVEN EN VOOR EEN NATJE EN EEN DROOGJE WORDT ONDERWEG GEZORGD!!!

VOOR MEER INFO ZIE www.hdks.nl

3 opmerkingen:

Anoniem zei

We hebben weer met veel plezier de leuke verslagen gelezen. Moeders je kan er wat van!!! We blijven het kampioentje zeker volgen.
Groetjes fam. van der Linden

Anoniem zei

Hoi Romy,
Van harte met het behalen van de 1e plaats in de landelijke wedstrijden. Vond je de versieringen mooi? Nog 1 wedstrijd te gaan en dan zijn we weer van de partij. Veel succes alvast en tot 18 september in Apeldoorn. Maar misschien zien we je nog wel eerder. Groetens opa en oma kwaak

Anoniem zei

Romy,
Gefeliciteerd met het kampioenschap van Apeldoorn. Nu lekker winterstop, dan hoef je in het weekend niet meer zo vroeg op te staan. Groetjes opa en oma kwaak